Mercedes-Benz aprillis: 50. järjestikune müügirekord

  Stuttgart – Mercedes-Benz saavutas aprillis 50. järjestikuse müügirekordi. Teise kvartali esimesel kuul anti klientidele üle 180 599 sõidukit. See tähendab, et eelmise aasta sama kuuga võrreldes kasvas müük 10,1%. Selle aasta alguse kogumüük on olnud veelgi parem. 2016. aasta esimese nelja kuuga võrreldes oli müügikasv 14,5%: kokku müüdi 741 224 sõidukit. Mercedes-Benz oli aprillis kõige edukam premium-mark paljudel turgudel, muu hulgas Saksamaal, Ühendkuningriigis, Hispaanias, Šveitsis, Portugalis, Jaapanis, Austraalias, Taiwanis, Ameerika Ühendriikides ja Kanadas.

  Aprill oli Mercedes-Benzile väga edukas kuu: me saavutasime rekordi juba 50. kuud järjestikku ning lisaks müügi kahekohalise kasvu,” ütles Britta Seeger, Daimler AG juhatuse liige, kes vastutab Mercedes-Benz Carsi turunduse ja müügi eest. “Aprillis Shanghai autonäitusel esmaesitletud uue S-klassiga soovime me jätkata oma luksussedaani edulugu. Seni oleme oma klientidele üle andnud umbes miljon S-klassi autot.”

Mercedes-Benzi müük regiooni- ja turupõhiselt

  Euroopas kasvas Mercedes-Benzi müük aprillis 3,9% uue tipptulemuseni 75 928 sõidukit. Ühtlasi tehti rekordid ja saavutati kahekohaline müügikasv Ühendkuningriigis, Hispaanias, Belgias, Šveitsis, Rootsis, Portugalis ja Poolas. Oma koduturul Saksamaal saavutas Stuttgardis baseeruv kolmeharulist tähte kandev mark aasta esimesel neljal kuul müügikasvu 5%; sel perioodil müüdi 95 171 Mercedes-Benzi sõidukit.

  Aasia-Vaikse ookeani piirkonnas läks aasta neljandal kuul kaubaks 68 485 sõidukit (+29,8%) – rohkem kui kunagi varem aprillis. Hiinas rõõmustasid oma uue Mercedes-Benzi üle 47 627 klienti, see tähistab eelmise aasta sama perioodiga 35,3% suurust kasvu. See tähendab ka, et oma suurimal turul saavutati läbi aegade parimad tulemused nii aprillis kui ka aasta neljal esimesel kuul. Sama kehtib Lõuna-Korea, Austraalia, Taiwani ja India kohta.

  Aasta algusega löödi ka senine müügirekord NAFTA regioonis. Selle aasta jaanuarist kuni aprillini müüdi 126 191 sõidukit (+3,5%). Nii Ameerikas (+1,0%), Kanadas (+13,2%) kui ka Mehhikos (+37,7%) anti klientidele üle rohkem Mercedeseid kui eales varem samal perioodil.

Mercedes-Benzi müük mudelipõhiselt

  Eelmisel kuul oli Mercedes-Benzi edukaim mudel jätkuvalt C-klass. Aprillis tellis C-klassi universaali või sedaani 33 666 klienti. Ka ainult Hiinas müüdav pika teljevahega C-klassi sedaan saavutas aprillis taaskord läbi aegade parima müügitulemuse.

  E-klass naudib samuti kestvat populaarsust. Aprillis otsustasid E-klassi sedaani või universaali valida 28 827 klienti. See märgib eelmise aasta sama kuuga võrreldes kasvu 52,4%. See oli E-klassi jaoks rekordiline aprillikuu. Uue E-klassi edulugu algas aasta eest, mil Euroopas jõudis turule E-klassi sedaan. Alates sellest on müüdud juba üle 250 000 uue E-klassi sedaani ja universaali.

  Mercedes-Benzi maastureid müüdi aprillis ja samuti aasta neljal esimesel kuul rohkem kui kunagi varem: eelmisel kuul tellisid uue maasturi 59 739 klienti (+5,5%) ja aasta algusest kuni aprilli lõpuni 247 877 klienti (+13,3%). Suure panuse andis sellesse GLC, edaspidi lisab nõudlust veelgi Euroopas aprillis müügile jõudnud uus GLA.

smart

  Aprillis otsustas smarti kahe- või neljakohalise linnaauto kasuks 10 952 klienti; alates aasta algusest on see number 45 108. smart saavutas aasta esimese nelja kuuga müügirekordid oma kahel suurimal turul Hiinas ja Ühendkuningriigis. Aasta alguses tegi üle maailma eriti suure tõusu läbi lahtise smarti müük. Maikuus algab Euroopas ka smarti elektrilise kabrioleti müük