Kunstnik Paul Chenard tutvustas oma loomingu köögipoolt

 Automobilia tegijatega sõbraks saanud kanadalane Paul Chenard, kutsumuselt võidusõiduentusiast ja spetsiifilisel alal üha enam tuult tiibadesse koguv kunstnik jagas uuemat teavet oma elust, töömeetoditest, teoksil projektidest ja tulevikuväljavaadetest. Viimased paistavad head, sest ta on tublisti tuntust kogunud, töid müünud ja tellimusi saanud. Samas ei pea ta ennast ilmselgelt „pärale jõudnuks”, vaid jätkab innukalt otsinguid. Äärmiselt huvitav oli kuulda, et ta eksperimenteerib kalli lõuendi ja kunstnikuvärvide kasutamise kõrval ruumide remondist ülejäänud värvidega vineerist pildipõhjadel. Tulemus tundub lausa uskumatult hea. Vaadake, palun, tema 1972. aasta Le Mans´i ööpäevasõidule pühendatud maali. Teisele eksemplarile on kantud selgitused värvijääkide päritolu kohta. Üheksast purgist võetud värve on vahepealsete toonide saamiseks muidugi omavahel segatud. Hiigla vahva oleks teada, mis Kanadas maksavad kunstiproffidele mõeldud materjalid, asendavate materjalide hind on igal juhul nullilähedane. Praktikas tähendab see, et Chenard´i meetodit kasutades saavad maalimiskirge rahuldada täiesti rahatud noorukid, piisab vaid värvijääkide kokkukorjamisest kodumajast ja naabritelt. Vast tuleb appi ka mõni mõistev elukutseline maaler. Mõne tüki kvaliteetset vineeri saab ehk samuti väikese tasu või teinekord isegi siiralt öeldud aitäh eest. Kirjeldatud odavate materjalidega on teostatud ka Gilles Villeneuve´i 1981. aasta Monaco GP sõitu käsitlev maal. Chenard´i uuematest töödest olgu esitletud pliiatsite ja markeritega tehtu, mille teemaks on Scuderia Ferrari Alfad enne 1934. aasta Prantsusmaa GP-d. Muide, mehel on kavas väike raamat GP hooajast 1934, mille teksti ja piltide autoriks ta on. Samuti on valmimisel sari postkaarte Monaco GP-st läbi aegade, olgu pool tosinat neist siinkohal ka vaatamiseks väljas. Chenard´i sügav huvi autovõidusõidu ajaloo vastu leiab üha tulemuslikuma väljundi.