Harley-Davidsoni uus Street Rod

  Tsiklil on tuunitud High Output Revolution X 750 mootor, millel on senisest suurem pöördemoment keskmistel pööretel ja maksimaalne võimus kõrgematel pööretel. Võimsamale mootorile on lisatud täpselt sobitatud raam. Siduasend on agressiivne, uuendatud on nii vedrustust, pidureid kui ka rattaid.

   Street Rod on väga iseloomuliku kujuga: karmiilmelises Harley-Davidson Dark Custom stiilis, väga sihikindla ja tegudeks valmis olekuga. Street Rodi värvivalikusse kuulub kolm kombinatsiooni: Vivid Black, Charcoal Denim ja Olive Gold.

   Harley-Davidsoni peainsener Mathew Weber selgitab: „Street Rodi uuel High Output Revolution X 750 mootoril on Hotcami nukkvõllid, ülisileda pinnaviimistlusega põlemiskamber, suurem kompressiooniaste ja maksimaalne lubatud pöörlemissagedus. See äratab kindlasti tähelepanu. Tahtsime sellele lisada sobiva raami, mis tagaks täpse juhitavuse ja agressiivsuse, nii et tsikkel oleks paslik nii teravaks linnasõiduks kui ka mõnusaks kurvide võtmiseks maanteel. Juhiistme asend, tahapoole paigutatud jalatoed ja lai juhtraud annavad mootorratturile täieliku kontrolli mootorratta üle. Ja Street Rod näeb lihtsalt hea välja, väga sarnane meie esialgsetele visanditele – see annab samuti mõnusa laengu!“

  Suurem pöördemoment keskmistel pööretel, rohkem võimsust suurtel pööretel, 1000 p/min lisaks ...    Street Rodi vedelikjahutusega, ühe ülanukkvõlliga 8V 60° V-Twin High Output Revolution X 750 mootoril on 18% rohkem võimsust ja 8% suurem pöördemoment kui Street 750 mootoril. Maksimaalne võimsus saavutatakse 8750 p/min juures, suurim pöördemoment on 4000 p/min juures. Mootor on projekteeritud nii, et veojõud on parim keskmistel pööretel 4000–5000 p/min. Suur pöördemoment keskmistel pööretel on see, mida mootorrattur hästi tunnetab ja tegelikus liiklusolukorras ka kasutada saab.    Mootoril on suure läbilaskevõimega õhupuhasti ja kaks uut 42 mm seguklapi korpust, uued neljaklapilised silindripead ja ülanukkvõllid. Lisaks veel väiksema takistusega väljalaskesüsteem. Kõik need suurendavad mootori hingavust ja efektiivsust. Endise kompressiooniastme 11,0:1 asemel on nüüd 12,0:1 ja maksimaalne pöörlemissagedus on 8000 asemel 9000 p/min.

  Täpsem geomeetria ja uus vedrustus ning pidurid tagavad hea juhitavuse*    Street Rodi raam on konstrueeritud täpselt võimsa mootori järgi. Tsikli esiotsas on 43 mm ümberpööratud jäik esihark, millel on kerge alumiiniumist traavers. Parema juhitavuse saavutamiseks on esihargi kallet vähendatud 32 kraadilt 27 kraadini.    Uutel tagumistel amortisaatoritel on välised silindrid vedelikumahu suurendamiseks ja vedrustuse sujuvuse tagamiseks, vedrustuse käiku on suurendatud 31% 117 millimeetrini. Jõulise disainiga tagakiige on veidi pikem, et pikemad amortisaatorid ära mahuksid.    Uue kujuga iste hoiab mootorratturit kindlalt paigal, istme kõrgus on nüüd 765 mm, mis parandab oluliselt mootorratturi vaatevälja. Lisaks on Street Rodil uued piduri- ja käiguvahetushoovad ning alumiiniumist, tahapoole paigutatud jalatoed, mis parandavad juhitavust ja muudavad paljudele tsiklilt mahatuleku lihtsamaks. Temperamentse tsikli maksimaalset kallutusnurka suurendati 28,5 kraadilt 37,3 kraadini (paremale) ja 40,2 kraadini (vasakule).

  Sirge, drag-stiilis juhtraud muudab istumisasendi agressiivseks. Peeglid on juhtraua otstes, neid saab pöörata nii üles kui ka alla. Peeglid on kokkuklapitava konstruktsiooniga, nii et need ei jää mootorratturi kätele ette.    Street Rodil on eksklusiivsed 17-tollised, mustast alumiiniumist kodarveljed ees ja taga, uued Michelini Scorcher 21 radiaalrehvid (ees 120/70 R17V ja taga 160/60 R17V). Kaks kahe silindriga pidurisadulat ja 300 mm eesmised pidurikettad koos ABS-iga tagavad hea juhitavuse ka tugeval pidurdamisel. Standardvarustusse kuulub Harley-Davidsoni nutikas turvasüsteem.

  Üdini Dark Custom   Street Rodi uuenduskuuri läbinud mootorit ja suurepärast juhitavust toetab heldekäeline annus Harley-Davidsoni Dark Customi stiilielemente. Jässakas, musta värvi esihark ja traavers ning madal voolundi muudavad tsikli esiosa jõuliseks. Uue kujustusega tagaosa ja perforeeritud porilaud muudavad tagaosa kergemaks. Tagatules ja tagumistes suunatuledes säravad erksad leedid.    Suurendatud sõidukõrgus ja 17-tollised veljed muudavad Street Rodi atleetlikuks, õhupuhasti kumer kate ja iseloomulikult terav väljalaskeheli tõmbavad tähelepanu julge disainiga mootorile.